سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش لینک سازی داخلی برای فروشگاه

یکی از موارد مهمی که برای سئو سایت فروشگاهی و رسیدن به رتبه های خوب گوگل نیاز دارید لینک سازی داخلی در سایت است. موارد زیر برای لینک سازی داخلی به شما کمک می کند.

 
منوی سایت

از منوی سایت برای لینک دادن به بیشتر دسته بندی های محصولات خود استفاده کنید. منوی سایت تاثیر چشم گیری در سئوی شما خواهد داشت.

 
قسمت پایینی سایت یا فوتر

از فوتر نیز می توانید جهت لینک سازی استفاده کنید. در این قسمت لینک برخی محصولات مهم یا دسته بندی محصولات خود را قرار دهید.

 
اسلایدر اصلی سایت

در اسلایدر اصلی سایت خود که در بالای صفحه قرار دارد لینک سازی کنید و سئوی خود را تقویت کنید. هرازگاهی تصویر اسلایدر را تعویض کنید و به صفحات دیگر خود در سایت لینک بدهید.

 

اسلایدر تخفیف ویژه

در این قسمت به محصولاتی لینک می دهید که تخفیف خورده اند. این قسمت سئوی شما را بهبود می بخشد و به پیشرفت رتبه هایتان کمک می کند. این قسمت به فروش بیشتر شما نیز کمک می کند و آمار بازدید محصولات شما را بسیار افزایش خواهد داد.

 
اسلایدر محصولات اخیر

می توانید اسلایدری داشته باشید که در آن آخرین محصولات یا جدیدترین ها به نمایش در می آید. این اسلایدر خود به محصولات لینک می دهد و سئوی داخلی شما را تقویت می کند. همچنین باعث می شود که کاربران روی محصولات شما کلیک کنند و مدت زمان حضور آنان در سایت شما بیشتر می شود که خود باعث بهبود سئو می شود.

 
مطالب آموزشی

هرازگاهی در سایت خود مطالبی منتشر کنید. این کار علاوه بر این که به شما کمک می کند سایتی پویا و فعال داشته باشید محیطی در اختیار شما می گذارد که می توانید از آن برای لینک سازی استفاده کنید. در مطالب آموزشی به مطالب دیگر خود یا محصولات و دیگر صفحات خود لینک دهید.