سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهار اشتباه رایج در مورد محتوای وب سایت

یکی از مهم ترین مواردی که برای ارتقای رتبه در گوگل نیاز است تولید محتوای اختصاصی می باشد. با توجه به این که سایت شما از چه نوعی و با چه ساختاری باشد محتوای مناسب شما متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای سئو سایت شرکت می توان با استفاده از مراجعی مانند کتاب ها محتوا تولید کرد. برای سئو سایت فروشگاهی نیز وب سایت های شرکت تولید کننده می توانند برای پیدا کردن محتوا مناسب باشند. اشتباهات زیر گاها در مورد محتوا دیده می شود و باعث می شود نتوانید نتیجه خوبی در زمینه سئو بگیرید.

 
محتوای دیگران!

کپی کردن محتوا از دیگران مانند وب سایت های دیگر باعث می شود که از طرف ربات های موتورهای جست و جو جریمه شوید. برخی می پندارند که محتوای سایتی که خود رتبه خوبی در گوگل دارد می تواند به پیشرفت رتبه آنها کمک کند. اما چنین نیست.

 
محتوای گردآوری شده!

برخی نیز هر قسمت از محتوا را از یک سایت کپی می کنند و می پندارند که محتوای یونیک تولید کرده اند. اما گوگل حرفه ای تر از این حرف هاست و تشخیص می دهد که چه کسی حرفه ای کار می کند.

 
محتوای کم

محتوای شما باید به اندازه کافی و با کیفیت است. محتوای کم اما به تعداد زیاد کمکی به شما نمی کند که رتبه های خود را ارتقا بخشید.

 
عدم برنامه ریزی

بهتر است برای انتشار محتوا برنامه داشته باشید. به این صورت که مثلا هر روز یا یک روز در میان یا هفته ای یکبار و در ساعت مشخصی محتوا تولید کنید. این باعث می شود که نتیجه بهتری در زمینه سئو برای شما حاصل شود.