سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا بیل گیتس می گوید بدون سایت شکست می خورید

بیل گیتس یک سرمایه گذار موفق است. او دید خیلی روشن فکرانه ای به کسب و کارهای آنلاین دارد. یکی از جملاتی که همیشه می گوید این است که بدون سایت شکست می خورید! در این مطلب کمی این جمله را مورد بررسی قرار می دهیم.

 
سایت کارت ویزیت شماست!

شاید از جهاتی بتوان سایت را به مانند کارت  ویزیتی آنلاین تصور کرد. حتی اگر سایت شما امکانات خاصی نداشته باشد و تنها شما را معرفی کند نیز می تواند بسیار مفید باشد. از افرادی که می خواهند با شما کار کنند می توانید بخواهید به وب سایت شما سر بزنند.

 
بازگشت سرمایه بسیار زیاد

برای بیشتر دیده شدن نیاز دارید که برای کار خود تبلیغات کنید تا خود را به دیگران معرفی نمایید. برای این کار بهترین روش وب سایت است. به طور مثال اگر یک شرکت تازه تاسیس نیز باشید می توانید از همان ابتدا به کمک وب سایت پیشرفت زیادی داشته باشید. یک طراحی سایت شرکتی با امکانات مدرن شما را به سمت موفقیت بیشتر و جذب مشتریان زیادتر سوق می دهد. حتی اگر پول زیادی ندارید بهتر است از روش های طراحی سایت اقساطی که برخی شرکت ها ارائه می هند استفاده کنید.

 
یک شعبه همیشه آنلاین

وب سایت شما شعبه آنلاینی است که همیشه نیز در آن باز است و پذیرای کاربران می باشد. اگر در رتبه های بالا هم باشید می توانید تعداد ورودی زیادی داشته باشید و با این مشتریان زیاد درآمد زیادی خواهید داشت. برای این کار سایت شما باید سئو شود. شرکت های تازه تاسیس زیادی هستند که تنها به کمک سئو سایت شرکت خود توانسته اند در مدت کوتاهی به اندازه شرکت های باتجربه و قدیمی مشتری جذب نمایند.