سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور محتوای اختصاصی تولید کنیم

امروزه تولید محتوای اختصاصی نقش خیلی مهمی در دیجیتال مارکتینگ و به خصوص سئوی سایت ایفا می کند. به همین خاطر فکر کردیم که شاید معرفی چند روش ساده به شما کمک کند که محتوای بهتری تولید کنید.

 

وب گردی

یک موضوع انتخاب کنید که می خواهید در مورد آن مطلب بنویسید. سعی کنید با جستجوی عبارات متفاوت در مورد موضوع مورد نظر مطالبی پیدا کنید. سپس با مطالعه و جمع آوری مطالب می توانید محتوای خوبی بنویسید. توجه کنید که به هیچ عنوان کپی نکنید. بلکه بخوانید و برداشت خود را با نگارش خودتان بنویسید.

 

ترجمه مقالات

می توانید از روش ترجمه نیز استفاده کنید. یک مقاله علمی و مورد اعتماد را در موضوعی انتخاب کنید. سپس با ترجمه آن می توانید از اولین افرادی باشید که در مورد این موضوع مطالبی با دید تازه منتشر کرده اید. وقتی ترجمه می کنید در واقع دارید با نگارش خودتان می نویسید. این کار می تواند محتوای خیلی خوبی برای شما ایجاد نماید.

 

استفاده از مجلات و روزنامه ها

در هر دسته ای می توان مجلاتی تخصصی پیدا کرد که مطالب درستی می نویسند. می توانید از این مطالب برای سایت خود استفاده کنید. البته باز هم تاکید می کنم که عینا مطلب را ننویسید. بلکه با زبان خودتان نگارش کنید.

 

مشاهده فیلم ها

می توانید فیلم های زیادی در موضوعات مختلف در شبکه های توزیع فیلم مثل آپارات و... پیدا کنید. در این فیلم ها می توانید چیزی را که متوجه می شوید بنویسید. مشاهده فیلم روش فوق العاده ای برای ایجاد یک محتوای بسیار یونیک است. به خصوص در مورد آموزش استفاده از موارد مختلف این کار بسیار کارآمد خواهد بود. چرا که شما چیزی که دقیقا هست می نویسید و احتمال اشتباه بسیار کمتر می شود. به طور مثال برای آموزش استفاده از شبکه های اجتماعی، استفاده از یک دستگاه پزشکی و... می توانید از این روش استفاده کنید.