سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های مثبت افزونه یواست سئو

یواست سئو یکی از بهترین و قدرتمند ترین افزونه های وردپرس می باشد. از این افزونه در در بین وب مستران وردپرسی محبوبیت زیادی دارد. به طوری که در سرتاسر جهان برای سئو سایت وردپرس از آن استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم چند ویژگی مثبت از یواست را معرفی کنیم که باعث محبوبیت جهانی آن شده است.

 

آنالیز سئوی برگه ها

سئو کردن برگه های سایت ممکن است اصلی ترین قسمتی باشد که برای بهینه سازی سایت باید مورد توجه قرار داشته باشید. برگه ها به خصوص برای سئو سایت شرکت که برگه ها ساختار اصلی آن هستند بسیار مهم می باشند. به کمک یواست می توانید محتوای خود را در کلمات مورد نظر بهینه نمایید.

 

آنالیز سئوی محصولات

محصولات و سئو کردن برگه های آنها از مراحل مهم سئو سایت فروشگاهی می باشد. برای سئو کردن یک سایت فروشگاه آنلاین نیاز دارید تا امکانات بیشتری داشته باشید. نسخه ای از یواست وجود دارد که مخصوص ووکامرس است. با استفاده از این نسخه قابلیت های زیادی مانند تگ گذاری و... در اختیار خواهید داشت و می توانید فروشگاه خود را به نحو احسن سئو نمایید.

 

ساخت نقشه وب سایت

با یواست می توانید یک نقشه سایت رایگان بسازید. نقشه سایت برای بهینه سازی مهم است و یکی از مراحل اصلی سئو به حساب می آید. یواست به شما در ساخت یک نقشه کارآمد و خوب کمک زیادی خواهد کرد.

 

قیمت بسیار مناسب

نسخه های رایگان یواست نیز وجود دارند. اما توصیه می شود که از نسخه پولی استفاده کنید. هزینه ای که بابت خرید پلاگین یواست پرداخت می کنید در مقابل امکاناتی که به شما میدهد اصلا قابل مقایسه نیست. همچنین برای این نسخه به شما خدمات پشتیبانی نیز ارائه می گردد.

 

ترجمه های مختلف

یواست به زبان های مختلف دنیا از جمله فارسی ترجمه شده است. به همین دلیل کار کردن با آن برای همه آسان است. این از نقاط قوت یواست است که باعث محبوبیت جهانی آن نیز شده است.