سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت های بزرگ چطور از سایت مشتری جذب می کنند

در این مقاله می خواهیم به برخی موارد مهم در مورد طراحی سایت شرکتی بپردازیم. موارد ریزی که باعث شده برخی شرکت ها بتوانند از طریق آن درآمدهای میلیاردی به دست آورند. همه می دانیم که وب سایت تا چه اندازه در دگرگون کردن میزان درآمد شما موثر است. اما نه هر وب سایتی و با هر کیفیتی. برای موفقیت باید زحمت کشید و تلاش کرد. در ادامه موارد مهمی را معرفی می کنیم که بسیاری از شرکت هایی که مشتریان اصلی خود را از طریق سایت جذب می کنند رعایت می کنند.

 

سبک مدرن طراحی قالب سایت

ساختار کلی سایت شما نمای آینده وب سایت را تعیین می کند. مهم است که در چه زمینی بذر می پاشید. اگر یک سایت ساده با قالب معمولی انتخاب کردید نمی توانید انتظار زیادی داشته باشید که مشتریان شما را انتخاب کنند. بسیاری از برندهای حرفه ای یا شرکت هایی که از طریق وب سایت به برندهای معتبر تبدیل شده اند طراحی سایت اختصاصی دارند. آنها یک قالب سفارشی و مدرن تنها برای مجموعه خودشان طراحی می کنند. درست است که طراحی قالب هزینه بر است و باید هزینه زیادی بابت آن نسبت به قالب های پیش ساخته پرداخت کرد. اما حتما این افراد به چشم انداز روشنی در آینده امیدوار هستند. تجربه نشان می دهد که این هزینه به صورت چندین برابر باز خواهد گشت.

 

گرافیک و طراحی ظاهری جذاب

گرافیک در میزان جذب مشتری تاثیر مستقیم و خیلی زیادی دارد. شرکت های بزرگ معمولا برای سایت خود یک گرافیست و ایده پرداز حرفه ای استخدام می کنند. آنها برای طراحی ظاهر سایت خود وقت زیادی می گذارند. از خلاقیت و نوآوری برای طراحی بنرها و گرافیک سایت استفاده می کنند تا در نهایت سایتی با ظاهر حرفه ای داشته باشند. آنها حتی مرتب این طراحی را آپدیت می کنند و خود اذعان دارد که این نوآوری ها در گرافیک سایت به خصوص صفحه اصلی تاثیر بی نهایت زیادی در جذب مشتری و اعتماد مشتریان به مجموعه آن ها خواهد داشت.

 

حضور موثر در بهترین نتایج جستجو

اگر می خواهید از سایت مشتری جذب کنید اول از همه باید راه را به کاربر نشان دهید. هیچ کاربری آدرس سایت شما را از حفظ نیست. کاربران از طریق جستجوهای اینترنتی وارد سایت های مختلف می شوند. پس باید در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشید. سعی کنید مانند شرکت های بزرگ در این زمینه رفتار کنید. سئو سایت شرکت خود را به یک کارشناس حرفه ای تنها در همین زمینه بسپارید. کسی که در زمینه افزایش رتبه سایت تجربه داشته باشد و به شما کمک کند رتبه های سایت خود را در بهترین کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان ارتقا دهید. مهم ترین موردی که باید برای آن هزینه کنید و خساست به خرج ندهید بحث سئو و بهینه کردن سایت می باشد. پرداخت هزینه های کم برای این کار باعث می شود که به دام های پنالتی گوگل و... دچار شوید و تمام زحمت هایتان از بین برود.

 

استفاده از نمادهای اعتماد

نماد های مختلفی برای کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که می توانید برای دریافت هرکدام از آنها اقدام نمایید. معمولا اگر مدارک شما تایید شود در مدت کوتاهی به شما نماد داده می شود. شرکت های صاحب نام و بزرگ به خصوص شرکت هایی که پرداخت آنلاین در سایت هم دارند از نماد اعتماد الکترونیکی استفاده می کنند. کاربران با مشاهده این نماد به معتبر بودن مجموعه پی می برند. به خاطر اعتماد سازی مشتریان بیشتری جذب این مجموعه ها می شود.