سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی در مورد سرویس های میزبانی وب

هاست یکی از ساختارهای پایه ای می باشد که برای راه اندازی یک وب سایت مورد نیاز است. یا همان سرویس میزبانی سایت شما محلی است که فایلهای مربوط به سایت در آنجا قرار می گیرند. این فایل ها شامل فایل های کد نویسی و بسیاری فایل های دیگر مانند تصاویر و غیره هستند. به طور مثال هنگامی که تصویری در سایت بارگذاری می کنید این تصویر وارد هاست شما می شود و در سایت به نمایش در می آید.

عوامل مختلف زیادی برای انتخاب بهترین سرویس میزبانی با توجه به پروژه شما وجود دارند. یکی از عوامل خیلی مهم که برای انتخاب سرویس میزبانی یا هاست باید به آن دقت کنید زبانی است که طراحی سایت شما با آن انجام شده است. به طور مثال اگر برای طراحی وب سایت خود از زبان php استفاده کرده اید بهترین انتخاب استفاده از هاست های لینوکسی می باشد. اما اگر زبان طراحی وب شما asp.net است نمی توانید از هاست های لینوکسی استفاده کنید. هاست مناسب ای اس پی دات نت هاست های ویندوزی هستند.

سرعت نیز از عوامل مهم دیگری می باشد که در انتخاب یک سرویس میزبانی به طور معمول مورد توجه است. هر چقدر که ساختارهای هاست شما پیشرفته تر باشد سرعت بارگذاری سایت شما افزایش پیدا می‌کند. به نوع خود نویسی نیز وابسته است اما تا حد زیادی هاست نیز در سرعت سایت تاثیر گذار می باشد. برای طراحی سایت حرفه ای و پروژه های بزرگ باید فصل انتخاب کنید به سرعت بالایی به شما اختصاص دهد. به طور مثال هاست های ابری سرعت بسیار زیادی دارند.

حجم پروژه و فایلهای شما نیز در انتخاب هاست تاثیرگذار هستند. به طور مثال برای طراحی فروشگاه اینترنتی به فارسی با حجم بالاتر نیاز داریم زیرا در این پروژه ها حجم فایلهای مربوط به محصولات بسیار زیاد هستند. و ما برای طراحی سایت شرکتی با صفحات محدود و فاقد محصول خواستی با حجم پایین تر نیز پاسخگوی نیاز شما میباشد.