سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برخی اشتباهات سایت شرکتها

 

 

برخی اشتباهات گاها در طراحی سایت شرکتی دیده می شود که نگاه مشتری را به سایت شما تغییر می دهد. رعایت نکردن خیلی استانداردها باعث می شود که سایت شما کارایی نداشته باشد. ممکن است طراحی سایت حرفه ای با قابلیت های خیلی زیادی هم داشته باشید. اما برخی جزئیات که به طراح شما نیز موبوط نمی شود باعث شوند که نتوانید نتیجه خوبی از سایت دریافت کنید. برخی از این اشتباهات به شرح زیر هستند:

 

نداشتن گرافیک خوب

گرافیک می تواند وب سایت شما را خیلی حرفه ای تر نشان دهد. با توجه به نوع مجموعه باید از گرافیک مناسب استفاده کنید. سعی کنید برای صفحه اصلی سایت خود بهترین تصویر ها را در نظر بگیرید. با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای با توجه به این که هر عکسی را برای کجا می خواهید استفاده کنید تغییر سایز دهید.

 

عدم توجه به منو

منو یکی از مهم ترین قسمت هایی است که در هر سایتی وجود دارد. خدمات یا کالاهای شما باید به صورت دسته بندی شده و مرتب از طریق منو در دسترس باشند. برخی اوقات برخی شرکت ها دسته بندی ها را به صورت ناقص در منو قرار می دهند. یا برخی از دسته ها را که برای خودشان مهم نیست در منو قرار نمی دهند.

 

استفاده از فونت ناخوانا

متون سایت شما باید با فونت و رنگی نوشته شوند که به راحتی بتوان آنها را خواند. گاهی دیده می شود که رنگ فونت سایتی خیلی کمرنگ است. این باعث می شود که چشم مشتری خسته شود و از سایت خارج شود. استفاده از فونت های نامتعارف و هنری نیز خوانایی مطالب را کمتر می کند.

 

نداشتن فوتر

خیلی اشتباه است که شما فوتری در سایت خود نداشته باشید. خیلی از سایت ها فاقد فوتر هستند. یا تنها کپی رایت را در سایت می نویسند. در فوتر می توانید لینک صفحات مهم را قرار داده و علاوه بر به کمک به دسترسی به سئو نیز کمک نمایید.