سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قابلیت چت آنلاین برای وب سایت های شرکتی

 

در طراحی سایت شرکتی می توان از قابلیت ها و امکانات زیادی در وب سایت استفاده کرد تا از نظر کیفیتی مرغوب باشد. البته نوع امکانات با توجه به هدف شما از وب سایت و راه اندازی آن و این که سایت برای چه نوع شرکتی طراحی می شود متفاوت خواهند بود. البته خیلی از این امکانات نیز عمومی هستند. یکی از امکانات مهم و به نسبت جدیدی که در طراحی سایت حرفه ای دیده می شود قابلت چت آنلاین است. از این طریق کاربران می توانند در وب سایت شما با اپراتوری از سمت مجموعه گفتگوی آنلاین انجام دهند. این قابلیت خیلی هم ارزان است. اگر بخواهید سایتی داشته باشید و این قابلیت را هم داشته باشد قیمت طراحی سایت شما زیاد تفاوت نمی کند.

 

ارائه خدمات پشتیبانی

پشتیبانی ارائه کردن یکی از بهترین خدماتی است که می توانید برای مشتری مداری انجام دهید. این قابلیت به شما کمک می کند تا به راحتی به این مهم دست یابید. می توانید از این طریق مشتریان را در زمینه های مختلف یاری و راهنمایی نمایید. ممکن است در مورد استفاده از سایت راهنمایی بخواهند. یا بخواهند در مورد خدمات شما و شیوه های کاری تان سوال کنند.

 

مشاوره آنلاین

ارائه مشاوره یکی از بهترین اقداماتی است که می تواند کاربر سایت را به مشتری تبدیل نماید. مشاوره در فروش هر محصول یا خدماتی نقش اساسی ایفا می کند. ممکن است کاربران در همان اول نخواهند از شما خرید نمایند. اما این که به آنها مشاوره ای در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه کنید باعث می شود تا احتمال اینکه ترغیب شوند و از شما خرید کنند افزایش یابد. حتی ممکن است خیلی از آنها همان لحظه خرید نکنند. اما در آینده دوباره به شما مراجعه کنند.

 

افزایش ترافیک سایت

چت آنلاین باعث می شود تا مدتی که کاربران در سایت شما باقی می مانند بیشتر شود. این باعث  خواهد شد که ترافیک سایت شما افزایش یابد. به همین خاطر رتبه بهتری درنتایج خواهید یافت. این برای ارتقای رتبه سایت شما خیلی عالی است.