سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید دستکش های لاتکس حرفه ای ایرانی

حتما شما هم می دانید که دستکش لاتکس بهترین دستکش برای پیشگیری از ویروس بسیار خطرناک کرونا می باشد.

این دستکش ها مدتی قبل به خاطر این که عموما از کشورهای خارجی وارد می شدند نایاب شدند. اگر هم می توانستید پیدا کنید قیمت آن بسیار زیاد بود.

اما خوشبختانه این روزها تولید این دستکش های حرفه ای در کشور عزیزمان ایران گسترش یافته است. افراد و شرکت های زیادی اقدام به تولید این دستکش ها در مقدار گسترده و زیاد کرده اند.

خوشبختانه نمونه های تولیدی کیفیت بسیار بسیار بالایی داشته اند. خوشحالیم که توانستیم با وجود بسیاری محدودیت ها به خودکفایی برسیم.

دیگر به راحتی می توانید این محصولات را در داروخانه ها و فروشگاه های عرضه کالاهای پزشکی پیدا نمایید.

این دستکش ها به گونه ای هستند که هیچ گونه ویروسی نمی تواند از آنها عبور نماید. به همین دلیل است که به عنوان حرفه ای ترین دستکش های پزشکی شناخته می شوند.

ویروس خطرناک کرونا در تحقیقات انجام گرفته به هیچ گونه نتوانسته است که از بافت این دستکش ها داخل شود.

به همین دلیل این دستکش ها می توانند از شما در برابر بیماری بسیار خطرناک کرونا که جان افراد زیادی را تا به حال گرفته است محافظت نمایند.

این دستکش ها بسیار نرم و لطیف هستند. هنگامی که این دستکش ها را در دست کنید بسیار راحت خواهید بود. می توانید با آن تایپ کنید و بسیاری کارهای حساسی را که با دست انجام می دادید انجام دهید.

این دستکش ها با وجود این که منعطف و نرم هستند سخت هم هستند! یعنی این که به راحتی پاره نمی شوند. پس بسیار ایمن هستند. در حال حاضر این دستکش ها در بسیاری بیمارستان ها توسط جراحان، سایر پزشکان و کادر بیمارستان استفاده می شود.

ماده اولیه این دستکش ها که همان لاتکس نام دارد از یک درخت گرفته می شود. این ماده اصلی ترین ماده اولیه ای است که در ساخت این دستکش ها به کار می رود.