سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات سایت که برند شما را خراب می کند

وب سایت ها در اینکه برند شما تا چه اندازه معروف و شناخته شود بسیار مهم است. گاهی دیده می شود که برخی دوستان با برخی کارهای اشتباه در سایت به برند خود آسیب جدی وارد می کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.
 

تقلید بیش از حد از سایت رقیب

گاهی دیده میشود که برخی دوستان با تقلید بیش از حد از نام تجاری یک رقیب یا کپی کردن از وب سایت برندشان را خراب می کنند.

این که از رقبایتان و سایر سایت های دیگر ایده هایی بگیرید بسیار خوب است. اما برای این که برند شما نیز معروف شود باید طراحی سایت اختصاصی خودتان را داشته باشید و منحصر به فرد باشید.
 

گرافیک غیر حرفه ای

با طراحی یک گرافیک خوب می توانید تاثیر خیلی زیادی در کاربران بگذارید. گرافیک مانند دکور شرکت یا فروشگاه شماست. هرچه قدر حرفه ای تر در این زمینه رفتار کنید مشتریان بیشتری به سمت شما خواهند آمد. بهتر است که از یک گرافیست حرفه ای در این زمینه دعوت به همکاری کنید. در غیر این صورت تمام هزینه ای که کرده اید و زحمات شما به هدر می رود.

 
نداشتن قابلیت های حرفه ای

با توجه به نیاز مشتریانتان و با توجه به نوع سایتی که دارید باید از امکانات خوبی استفاده کنید. نگران هزینه ها نباشید. خیلی از مجموعه ها طراحی سایت اقساطی انجام می دهند. می توانید با آنها کار کنید. بدین ترتیب از ابتدا یک سایت حرفه ای خواهید داشت و می توانید روی آن حساب کنید.

 
عدم اعتمادسازی

بهتر است از روش هایی استفاده کنید که کاربران بتوانند به شما اعتماد کنند. به طور مثال می توانید نماد اعتماد الکترونیکی بگیرید و آن را در سایت خود بگذارید. یا می توانید تمام روش های ارتباطی را در صفحه تماس با ما قرار دهید. درج گوگل مپ نیز باعث اعتماد بیشتر خواهد شد.