سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند ویژگی که هر سایتی باید داشته باشد

در این مقاله چند ویژگی را بررسی خواهیم کرد که هر وب سایتی باید داشته باشد. اگر این ساختارها در سایت شما وجود نداشته باشد هر چقدر هم برای سایت خود هزینه کرده باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که می‌توانید از طریق وب‌سایت مشتریانتان را خیلی زیاد کنید. یک طراحی سایت حرفه ای حتماً باید ویژگی های زیر را داشته باشد در غیر این صورت ناکارآمد خواهد بود.

 

ساختار منعطف

قالب کلی سایت شما باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که هنگامی که وبسایت را با استفاده از هر وسیله هوشمندی باز میکنیم کل صفحه به درستی اجرا شود. اگر سایت شما تنها در مانیتور های بزرگ مانند لپ تاپ درست اجرا شود بیشتر کاربران با مشاهده یک سایت با اجزای به هم ریخته در مدت زمان کوتاهی از سایت شما بیرون خواهند رفت. این ویژگی در هر وب سایتی از مهمترین آنها به شمار می رود. طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی یا هر نوع دیگری ساختار منعطف باید وجود داشته باشد.

 

سرعت بالا

یکی دیگر از این ویژگی های مهم سرعت بارگذاری سایت شما می باشد. پس از اینکه هر کار بر روی هر کدام از لینک های سایت شما کلیک می نماید باید بتواند در مدت زمان کوتاهی اجزای صفحه را مشاهده کند. در غیر این صورت نرخ خروج از سایت بسیار بالا خواهد بود.

 

ظاهر چشم نواز

ویژگی خیلی مهم دیگر ایجاد ظاهری و بصری در سایت است. تصاویر سایت شما و افکت های آن باید بسیار مهیج باشند. دقیقاً به همین دلیل است که در طراحی فروشگاه اینترنتی برای تکمیل صفحه اصلی سایت و ایجاد بنرهای گرافیکی جذاب زمان خیلی زیادی صرف می کنند.

 

استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها

در سایت خود از قابلیت هایی استفاده کنیم که متناسب با نیاز روز کاربران باشند. به طور مثال قابلیت چت آنلاین در وبسایت های قدیمی به طور محدود تنها برای مجموعه های خیلی بزرگ استفاده می‌شد اما امروزه این قابلیت در هر وب سایتی به چشم می خورد.