سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی صفحات سایت شرکت

 

در طراحی سایت شرکتی بیش از این که چه قابلیت هایی در سایت دارید این که صفحات سایت شما چه هستند و چه محتوایی دارند مهم است. به همین جهت در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اهمیت این صفحات را مورد بررسی قرار دهیم:

 

صفحه اصلی سایت

باید برای طراحی این صفحه بیش از سایرین وقت صرف شود. حتی از یک گرافیست بخواهید تا برای شما یک ui حرفه ای بسازد. طراحی بنرهای جذاب می تواند این صفحه را بسیار چشم گیر نماید. به طور مثال بنرهای جذاب با رنگ بندی های هماهنگ در اسلایدر و خیلی جاهای دیگر این صفحه باعث می شود تا توجه کاربران جلب شود. برای این که طراحی سایت حرفه ای داشته باشید صفحه اصلی شما اول از همه باید حرفه ای باشد.

 

درباره شرکت

این صفحه می توانید با نام های درباره شرکت، درباره ما، معرفی شرکت و... در سایت وجود داشته باشد. در این صفحه باید بنویسید که مجموعه شما با چه اهدافی گرد هم آمده است و با چه خط مشی هایی فعالیت می کنید. اهمیت این صفحه برای کاربران خیلی زیاد است.

 

ارتباط با ما

این صفحه را شاید بتوان از مهم ترین ها برای یک شرکت دانست. اگر سایت شما بتواند کاربر را متعاقد کند که شرکت شما برای خرید محصول یا ارائه خدمات مناسب است در آخر به این صفحه می آید تا با شما تماس بگیرد. باید تمام راه هایی که برای ارتباط با شما وجود دارد در این صفحه قرار بگیرد.

 

صفحه پروژه ها

ممکن است سوابق زیادی در اجرای خدمات مختلف داشته باشید. می توانید پروژه های خود را با توضیحات کلی در این صفحه بگذارید تا کاربران نمونه کارهای شما را ببینند. این صفحه کاربران را متعاقد می کند که مجموعه شما حرفه ای است و تا به حال پروژه های حرفه ای هم داشته است.

 

پرسش های متداول

در این صفحه نیز می توانید سوال و جواب هایی را بگذارید که برای مشتریان و کاربران سایت مفید است. سوالات رایج و سوالات قبلی مشتریان با ذکر پاسخ می تواند در این صفحه وجود داشته باشد.